La UMH col.labora en la projecció de la pel.lícula “Catalunya Über alles” al Cine Odeon d´Elx

El Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d´Elx col.labora en la projecció de la pel.lícula  “Catalunya Über alles” al Cine Odeon d’Elx, dins de la programació de “Cinema en valencià”, organitzada per les 5 universitats valencianes. El film es projectarà demà dijous, 24 de maig, en horari de 19:30 hores i 22 hores, en la Sala B. L’entrada és lliure, limitada a l’aforament de la sala.

Aquesta projecció s’ha fet possible amb la col·laboració de Cultura d’Elx, l’Institut d’estudis comarcals del Baix Vinalopó, el Tempir d’Elx i el Cineclub Luis Buñuel. En “Catalunya Über alles”, obra de Ramon Térmens, un expresidiari, un immigrant a l’atur i un empresari d’èxit protagonitzen un retrat de la Catalunya interior, on es posa de manifest el repte de la integració dels nouvinguts i de la tolerància de la gent del país sota l’ombra de l’amenaça dels extremistes demagògics.