Projecció de “Brave” dins del “III Cicle de cinema en infantil en valencià”

Campus, Cine, Cultura, Elche, Fuente, Noticia

21 febrero 2014

El Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx col·labora amb Xiquets d’Elx, l’Associació Cívica per la Llengua ‘El Tempir d’Elx’ i la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament d’Elx per a la realització del “III Cicle de cinema infantil en valencià” i “Taller d’Animació”. En aquesta sessió, es projectarà la pel·lícula “Brave” i tindrà lloc demà dissabte, 22 de març, a les 18:00 hores, a la Nau de la Innovació de l’edifici Innova, ubicat al campus d’Elx. L’assistència a aquesta activitat serà totalment gratuïta, limitada a la capacitat de la sala.

21-02-14 cinemainfantil_BLOG

Aquest projecte d’oci i cultura va adreçat als alumnes de Primària i té com a objectiu fer que els infants puguen gaudir unes vesprades de dissabte diferents i molt divertides a través del cinema i tallers d’animació.

La programació del cicle finalitzarà el proper dissabte, 1 de març, amb la projecció de “Els Croods”.