Les cinc universitats públiques valencianes, amb el Premi Sambori 2017

Campus, Elche, Estudiantes, Fuente, Noticia

17 febrero 2017

Com par part de les seues polítiques de foment del plurilingüisme i la cultura autóctona, les cinc universitats públiques valencianes, entre les que es troba la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx, es sumen a la convocatoria del Catorzè Concurs Universitari de Narrativa Curta en Valencià, Premi Sambori 2017 . El concurs, organitzat per la Fundació Sambori, està adreçat a estudiants de les universitats públiques valencianes. El termini per a presentar les obres serà el 5 de març de 2017.

rectorado.png

El jurat concedirà tres premis principals: el primer, dotat amb 1.000 euros; el segon, amb 750 euros, i el tercer, amb 500 euros. En el cas d’haver-hi accèssits, aquests es dotaran amb 250 euros cadascun. Els relats guanyadors i accèssits es publicaran dins de la col·lecció Arc de Sant Martí, que edita la fundació Sambori, i a la mateixa web.