Projecció de la pel·lícula “Oh! Quina joia” al Cine Odeon d’Elx, dins del Cicle de Cinema en Valencià

Campus, Cine, Cultura, Elche, Fuente, Noticia

22 febrero 2017

El Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx ha organitzat la projecció de la pel·lícula “Oh! Quina joia”, dins del Cicle de Cinema en Valencià. L’activitat tindrà lloc demà dijous, 23 de febrer, a les 19:30 hores, a la Sala B del Cine Odeon d’Elx. L’entrada és lliure, limitada a l’aforament de la sala.

22-02-17-cinema en valencià

La pel·lícula, dirigida per Ventura Pons, tracta de Berenguer, que és de Valls i des de petit té una gran passió: ser actor. Per casualitat, descobreix una notícia que el sacsejarà. En Berenguer es troba amb un bitllet per viatjar a Los Angeles, on en sis dies i cinc nits buscarà un secret enterrat durant molts anys. El viatge a Califòrnia canviarà el seu destí, la seva manera d’entendre el món i la terra que l’ha vist nàixer i qui sap, la seva vida?

Aquest Cicle està organitzat per les 5 universitats públiques valencianes i la projecció s’ha fet possible amb la col·laboració de Cultura d’Elx, l’Institut d’estudis comarcals del Baix Vinalopó, el Tempir d’Elx i el Cineclub Luis Buñuel.