La UMH col·labora amb l’organització de l’espectacle “Joanot”

Campus, Cultura, Elche, Fuente, Noticia, Otros

24 febrero 2017

El Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx ha col·laborat amb Esclafit Teatre per a l’organització de l’espectacle “Joanot”. La representació tindrà lloc el 27 i el 28 de febrer, així com l’1 de març, a les 12:00 hores, a l’Aula Magna de l’edifici Altabix del campus d’Elx. L’espectacle “Joanot”, a càrrec d’Esclafit Teatre, està escrit i interpretat per Joan Nave i dirigit per Joanmi Reig. Es tracta d’un monòleg amb rigor històric i amb molt d’humor, adreçat a estudiants de secundària.

24-02-17- joanot

Esclafit Teatre és una companyia teatral d’Elx que té l’objectiu de posar en valor els clàssics de la nostra literatura, tot posant-los a l’abast de l’alumnat d’educació secundària. Consideren que el valor de les arts en general i del teatre en particular ha de completar la formació de les persones.

Joanot és una obra pensada per facilitar l’aproximació de l’alumnat al autor medieval més conegut, Joanot Martorell. Per tant, aquesta obra pretén salvar l’obstacle que sovint la literatura medieval posa entre l’alumnat més jove.

Durant 3 dies, alumnat dels instituts Nit de l’Albà, Severo Ochoa,  Carrús i Tirant Lo Blanc, tindran ocasió de gaudir de l’espectacle i participar en el col·loqui posterior per atendre dubtes i explicar les particularitats de l’obra que hauran vist, de l’autor i de l’època, tot sempre des d’un punt de vista educatiu i amè.

Els instituts que vulguen participar de l’esdeveniment encara estan a temps d’afegir-se, tot posant-se en contacte amb la companyia.