Projecció de la pel·lícula Vaiana dins del VII Cicle de Cinema Infantil en Valencià i Taller d’Animació

Xiquets d’Elx i El Tempir d’Elx, amb la col·laboració del Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la Universitat Miguel Hernández (UMH) i la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament d’Elx, han organitzat la projecció de la pel·lícula Vaiana, dins del VII Cicle de Cinema Infantil en Valencià i Taller d’Animació. L’activitat tindrà lloc demà dissabte, 17 de febrer, a les 18:30 hores, a l’Aula Magna de l’edifici Altabix del campus d’Elx.

En acabar la pel·lícula, els xiquets participaran en tallers d’animació relacionats amb el contingut del film, l’època, l’argument, etc. L’assistència a aquestes activitats és totalment gratuïta però limitada a la capacitat de la sala.

Vaiana, filla del cap d’una tribu que habita una illa del Pacífic, du una vida tranquil·la. Amb tot, la tribu, que ha perdut l’habilitat de navegar, es veu amenaçada per un perill greu. La llegenda parla d’un heroi que buscarà el semidéu Maui per salvar l’illa. Seguint el consell de la seua àvia, Vaiana decideix trobar Maui, que gràcies al seu ham màgic pot canviar de forma i ho sap tot perquè ho té tatuat a la pell. Així, ella s’aventura sola a la mar amb un porquet i un gall a la recerca de Maui. Una vegada trobat, junts travessaran l’oceà fins a l’illa dels monstres per salvar la llar de Vaiana.

El Cicle de Cinema Infantil en Valencià i Taller d’Animació continuarà el 24 de febrer amb Cars 3 i, en últim lloc, el 3 de març amb Tadeo Jones 2.