La UMH col·labora en el IX Sopar-Homenatge Vicent Andrés Estellés

Campus, Cultura, Elche, Fuente, Noticia, Otros, Otros

27 septiembre 2018

El Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx col·labora amb l’Associació Cívica per la Llengua “El Tempir” en l’organització del IX Sopar-Homenatge Vicent Andrés Estellés. L’acte, consistent en un sopar popular i un recital poètic, tindrà lloc demà divendres, 28 de setembre, a partir de les 21:00 hores, a la  plaça del Gall del Raval d’Elx.

Aquest sopar s’emmarca dins del conjunt d’activitats que s’han organitzat sota el títol “Trobada d’Associacions”, coordinades i impulsades per l’Associació de Veïns del Raval al llarg de les dues darreres setmanes de setembre.

Després del sopar de cabasset, l’organització posarà a disposició dels assistents edicions de l’obra poètica d’Estellés perquè trien el poema que vulguen llegir públicament.

Segons els organitzadors, com cada any, Elx, s’afig a l’homenatge que des de diverses poblacions valencianes es realitza al poeta valencià més destacat del segle XX, Vicent Andrés Estellés. A més de la UMH, a l’acte hi col·laboren l’Associació de Veïns del Raval, el Casal d’Elx-Acció Cultural del País Valencià (ACPV) i la Regidoria de Participació de l’Ajuntament d’Elx.

Per tal d’assistir, cal enviar un correu electrònic a amb la informació següent: el nombre de persones que hi assistiran, el nom d’una persona de contacte i un número de telèfon per si hi haguera alguna incidència que calguera comunicar.