Projecció de la pel·lícula Els Barrufets, el poble amagat dins del VIII Cicle de Cinema Infantil en Valencià i Taller d’Animació

El Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la Universitat Miguel Hernández (UMH), El Tempir i Xiquets d’Elx i l’Ajuntament d’Elx han organitzat la projecció de la pel·lícula Els Barrufets, el poble amagat, dins del VIII Cicle de Cinema Infantil en Valencià i Taller d’Animació. L’activitat tindrà lloc demà dissabte, 2 de març, a les 18:30 hores, a l’Aula Magna de l’edifici Altabix del campus d’Elx de la UMH. L’entrada és gratuïta, limitada a la capacitat de la sala.

Durant la pel·lícula Els Barrufets, el poble amagat, la Barrufeta estava tornant al poble quan es topa amb una criatura similar a ella en el Bosc Prohibit, que deixa caure un mapa misteriós. Més avant, emprenen l’aventura amb el barrufet intel·ligent, el forçut i el maldestre per trobar el Poble Amagat abans que ho faça el malvat bruixot, Gargamel.