Projecció de la pel·lícula Gru 3. El meu dolent preferit dins del VIII Cicle de Cinema Infantil en Valencià i Taller d’Animació

El Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la Universitat Miguel Hernández (UMH), El Tempir i Xiquets d’Elx i l’Ajuntament d’Elx han organitzat la projecció de la pel·lícula Gru 3. El meu dolent preferit, dins del VIII Cicle de Cinema Infantil en Valencià i Taller d’Animació. L’activitat tindrà lloc demà dissabte, 9 de març, a les 18.30 hores, a l’Aula Magna de l’edifici Altabix del campus d’Elx de la UMH. L’entrada és gratuïta, limitada a la capacitat de la sala.

La pel·lícula Gru 3. El meu dolent preferit tracta l’acomiadament de Gru de la faena perquè ha deixat escapar Balthazar Pratt, una estrella infantil dels anys 80 que fou famosa per fer una sèrie en què interpretava un criminal. Ara és adult i crea el caos a tot el planeta. A més, demostra ser el pitjor enemic a què Gru ha hagut d’enfrontar-se fins al moment. Amb tot, en aquest film, Gru descobreix que té un germà bessó.

A més, en finalitzar la pel·lícula, els infants participaran en tallers d’animació relacionats amb el contingut del llargmetratge, l’època, l’argument, etc. Aquestes activitats estaran conduïdes per monitors amb experiència en l’animació i el treball amb xiquets.