Cicle “Bàsics de Cinema”

El Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx, amb la col·laboració del Grau en Comunicació Audiovisual, ha posat en marxa el Cicle “Bàsics de Cinema”, que tindrà lloc a la Sala de Graus de l’edifici Torreblanca del campus d’Elx, a les 12:00 hores, durant 5 setmanes. El Cicle arrancarà demà dijous, 21 de març, amb la pel·lícula “12 hombres sin piedad”. L’entrada és lliure, limitada a l’aforament de la sala.

El Cicle “Bàsics de Cinema” constarà d’una petita presentació i un col·loqui, a càrrec d’estudiantat de la titulació. Per l’assistència a les sessions l’estudiantat obtindrà un certificat per 0,6 crèdits ECTS. El programa que s’ha preparat vol ser un lloc d’aplec de persones amants del cinema.

La pel·lícula “12 hombres sin piedad” tracta d’un jurat que ha de jutjar a un adolescent acusat d’haver matat el seu pare. Tots menys un estan convençuts de la culpabilitat de l’acusat. El que dissenteix intenta amb els seus raonaments introduir en el debat un dubte raonable que faça recapacitar als seus companys perquè canvien el sentit del seu vot.

El programa complet és el següent: 21 de març “12 hombres sin piedad”; el 28 de març “Por un puñado de dólares”; el 4 d’abril “Tiburón”; l’11 d’abril “Grease” i el 2 de maig “Reservoir Dogs”.