La segona sessió del Cicle Bàsics de Cinema se centra en la pel·lícula Por un puñado de dólares

El Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx, amb la col·laboració del Grau en Comunicació Audiovisual, ha organitzat la projecció de la pel·lícula Por un puñado de dólares, dins del Cicle Bàsics de Cinema. L’activitat tindrà lloc demà dijous, 28 de març, a les 12:00 hores a la Sala de Graus de l’edifici Torreblanca del campus d’Elx. L’entrada és lliure, limitada a l’aforament de la sala.

La pel·lícula Por un puñado de dólares es un remake en clau de western del metratge Yojimbo, d’Akira Kurosawa. Esta projecció tracta de com després de la mort de Juárez, a Mèxic dominen la injustícia i el terror. A més, se centra en la història de Joe (Clint Eastwood), un pistoler vagabund, que arriba al poble fronterer de San Miguel, on dues famílies es disputen el control del territori i entra al servei del clan Rojo i, una nit, és testimoni de l’intercanvi d’or per armes entre mexicans i soldats de la Unió.

El Cicle Bàsics de Cinema constarà d’una petita presentació i un col·loqui, a càrrec d’estudiantat de la titulació. Per l’assistència a les sessions l’estudiantat obtindrà un certificat per 0,6 crèdits ECTS. El programa que s’ha preparat vol ser un lloc d’aplec de persones amants del cinema.

El programa continuarà el 4 d’abril amb la pel·lícula Tiburón; l’11 d’abril amb Grease i el 2 de maig amb Reservoir Dogs.