Projecció de la pel·lícula Les distàncies al Cine Odeón d’Elx, dins del Cicle de Cinema en Valencià

El Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx ha organitzat la projecció de la pel·lícula Les distàncies, dins de la programació del Cicle de Cinema en Valencià. L’activitat tindrà lloc demà dijous, 28 de març, a partir de les 19:30 hores, al Cine Odeón d’Elx. L’entrada és lliure, limitada a l’aforament de la sala.

Les distàncies, d’Elena Trapé, conta la història d’Olivia, Eloy, Guille i Anna, que viatgen a Berlín per a visitar per sorpresa el seu amic Comas, que compleix 35 anys. Aquest no els rep com ells esperaven i durant el cap de setmana les seues contradiccions afloren i l’amistat es posa a prova. Junts descobriran que el temps i la distància ho poden canviar tot.

Aquesta projecció s’ha fet possible amb la col·laboració d’El Tempir, l’Institut d’Estudis Comarcals del Baix Vinalopó, Acció Cultural del País Valencià-Casal Jaume I d’Elx, les universitats públiques valencianes, l’Ajuntament d’Elx, el Cineclub Luis Buñuel i el Cine Odeón d’Elx.