La UMH col·labora amb el XVII Concurs Universitari de Narrativa Curta en Valencià Premi Sambori 2020

La Fundació Sambori ha convocat el XVII Concurs Universitari de Narrativa Curta en Valencià Premi Sambori 2020, en el qual col·labora la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx i la resta d’universitats públiques valencianes. Aquest Premi esta adreçat als estudiants d’aquestes universitats.

Per a participar, cal presentar les obres fins al 15 de març de 2020 per correu electrònic a l’adreça . L’acte de lliurament dels Premis Sambori serà a finals de maig de 2020. El Jurat, format per les persones que la Fundació Sambori designe d’entre el món universitari,  concedirà tres premis principals. El primer premi estarà dotat amb 1.000 euros, el segon amb 750 euros i el tercer amb 500 euros. Si hi ha accèssits, estaran dotats amb 250 euros cadascun. Els relats guanyadors i els accèssits es publicaran dins de la col·lecció “Arc de Sant Martí”, que edita la Fundació Sambori i, també, es podran publicar en el web.

Més informació.