Projecció de la pel·lícula ‘Lost in translation’, dins de la IV edició del Cicle Bàsics de Cinema

4 mayo 2021

El Vicerectorat de Cultura de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx, amb la col·laboració del Grau en Comunicació Audiovisual i del Doble Grau en Comunicació Audiovisual i Periodisme (CAUP), ha organitzat la projecció de la pel·lícula Lost in translation, dins del IV Cicle Bàsics de Cinema, que tindrà lloc a la Sala de Graus de l’edifici Arenals del campus d’Elx. El Cicle constarà d’una petita presentació, el visionat i un col·loqui, a càrrec d’estudiantat de la titulació. L’activitat tindrà lloc demà dimecres, 5 de maig, a les 16:30 hores i el 6 de maig a les 12:00 hores.

L’entrada és lliure, limitada a l’aforament de la sala. Les pel·lícules es projectaran en VO subtitulades. Per l’assistència a les sessions, l’estudiantat obtindrà un certificat de 0,6 crèdits ECTS. El programa que s’ha preparat vol ser un lloc d’aplec de persones amants del cinema i que no poden dir-se cinèfiles sense haver visionat aquestes pel·lícules.