Arranca la V edició de Bàsics de Cinema de la UMH

23 marzo 2022

La titulació de Comunicació Audiovisual i el Doble Grau de Comunicació Audiovisual i Periodisme de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx, amb la col·laboració del Vicerectorat de Cultura, ha posat en marxa la V edició del Cicle Bàsics de Cinema, que tindrà lloc a la Sala de Graus de l’edifici Arenals del campus d’Elx. L’activitat començara amb la projecció de la pel·lícula ‘Un pez llamado Wanda’, de Charles Chrichton, i tindrà lloc demà dijous, 24 de març, a les 12:00 i a les 16:00 hores. L’entrada és lliure, limitada a l’aforament de la sala, i les pel·lícules es projectaran en VO subtitulades.

L’activitat constarà d’una petita presentació, visionat i un col·loqui, a càrrec d’estudiantat de la titulació. Per l’assistència a les sessions l’estudiantat obtindrà un certificat de 0,6 crèdits ECTS. El programa que s’ha preparat vol ser un lloc d’aplec de persones amants del cinema i que no pot dir-se cinèfil sense haver visionat aquestes pel·lícules.