VII Cicle de Cinema Infantil en Valencià i Taller d’Animació
Xiquets d’Elx i l’Associació Cívica per la Llengua (ACL) El Tempir d’Elx, amb la col·laboració del Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la Universitat Miguel Hernández (UMH) i la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament d’Elx, han organitzat el VII Cicle de Cinema Infantil en Valencià i Taller d’Animació. El Cicle començarà amb “Mascotes”, que es projectarà el proper dissabte, 10 de febrer, a les 18:30 hores, a l’Aula Magna de l’edifici Altabix del campus d’Elx. L’entrada és gratuïta, limitada a la capacitat de la sala.
Aquest cicle està adreçat als escolars de primària i consisteix en la projecció d’una pel·lícula i la realització d’activitats d’animació.
El Cicle de Cinema Infantil en Valencià i Taller d’Animació continuarà el 17 de febrer amb la pel·lícula “Vaiana”, el 24 de febrer amb “Cars 3” i, en últim lloc, el 3 de març amb “Tadeo Jones 2”.
Novedades
Abierto el plazo de matriculación de las Aulas Universitarias de la Experiencia...
El catedrático de Medicina Antonio Picó, galardonado en Madrid por su...
La UMH participa en dos foros internacionales sobre los retos actuales...
El profesor Miguel Carvajal participa en Argentina en un encuentro para...