La 2a universitat espanyola en innovació i transferència de coneixement en el rànquing THE

La Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx és la segona universitat espanyola en l’àmbit de la indústria, innovació i infraestructura, segons el rànquing britànic Times Higher Education (THE), que classifica les millors universitats del món. Aquest estudi concretament analitza els paràmetres principals relatius a l’impacte social en els àmbits de l’educació, la investigació, la transferència d’I+D+i, la sostenibilitat i les perspectives internacionals de cada temàtica.

Fuente: archivo UMH.

La UMH es troba entre les 200 millors universitats del món (101-200) en impacte social global en aquest rànquing, basat en l’avaluació dels objectius de desenvolupament sostenible de l’Agenda 2030 de l’ONU. En concret, ocupa el lloc 49 en reducció de les desigualtats, el 50 en educació de qualitat i el 74 en indústria, innovació i infraestructures i el 86 en treball decent (digne) i creixement econòmic, a escala mundial.

En l’àmbit nacional, la UMH és líder a la Comunitat Valenciana en l’impacte social global del rànquing, així com en innovació i transferència. En el rànquing d’educació de qualitat, la UMH se situa en la 5a posició de les universitats espanyoles i, també, ocupa la primera posició en l’àmbit autonòmic.

Més informació en l’enllaç: www.timeshighereducation.com/rankings/impact/2019/overall

Destacats