Marató de donació de sang als campus d’Elx i Sant Joan d’Alacant

Portada UMH

9 de febrer 2022

El Centre de Transfusió de Sang de la Comunitat Valenciana, junt amb el Vicerectorat d’Inclusió, Sostenibilitat i Esports de la UMH, ha organitzat una marató de donacions de sang als campus d’Elx i Sant Joan d’Alacant de la Universitat Miguel Hernández (UMH), que se celebraran el 22 i el 23 de febrer, respectivament. Aquesta acció s’emmarca dins del Programa UMHSaludAble i s’alinea amb l’objectiu de Desenvolupament Sostenible 3 #Salut i Benestar de l’Agenda 2030.

La comunitat universitària del campus d’Elx podrà donar sang el 22 de febrer, de 09.30 a 13.30 hores, a la Sala de Formació de l’edifici Rectorat i Consell Social, així com en els vestíbuls dels edificis Altabix i Arenals, en horari de 09.30 a 20.30 hores. La marató es traslladarà al campus de Sant Joan d’Alacant el 23 de febrer i la comunitat universitària podrà donar sang en l’edifici Francisco Javier Balmis, en horari de 09.30 a 20.30 hores, i en el vestíbul de l’edifici Severo Ochoa, de 10:30 a 14:30 hores.

Cada dia es necessiten més de 650 donacions per a atendre malalts i els requisits mínims per a poder donar són tindre entre 18 i 65 anys, pesar més de 50 quilos i no acudir en dejú.

Destacats