Nova programació dels Cursos d’Hivern

Noticia, Portada UMH

4 de novembre 2022

Big Data per a tots, Cuinant Intel·ligència Artificial amb Python, Eines pedagògiques: el conte en valencià, Igualtat de gènere o Diversitat són algunes de les temàtiques oferides en aquesta nova edició de Cursos d’Hivern que ha elaborat el Vicerectorat de Cultura de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx. La programació es desenvoluparà entre desembre de 2022 i maig de 2023 amb un total de 44 cursos, dels quals tretze s’impartiran en format presencial als campus d’Elx, Sant Joan d’Alacant, Orihuela-Desamparados, Aula Plaça de Baix i l’Ajuntament de Crevillent. La resta dels cursos s’impartiran en format en línia a través del Campus Virtual UMH.

Els Cursos d’Hivern de la UMH s’articulen com un fòrum d’aprenentatge i debat amb temàtica i continguts complementaris a les disciplines universitàries i que ofereixen perspectives que, en general, no s’aborden en altres formats de l’oferta acadèmica i que faciliten a l’estudiantat el desenvolupament de competències diferents. Algunes de les propostes tenen en compte les necessitats formatives de diferents institucions i organitzacions del sector públic i privat, així com de la societat en general.

En aquesta edició, cal destacar la gratuïtat d’alguns cursos o la reducció en el preu de les taxes, gràcies a la iniciativa de l’Oficina de Llengües, Unitat d’Igualtat, Unitat de Diversitat, Departament de Ciència Jurídica, així com a la col·laboració de l’Ajuntament de Crevillent i del Banco Santander. Es tracta d’una acció de la UMH per a continuar amb l’aposta per la formació i sensibilització en l’àmbit de l’aprenentatge del valencià, la igualtat i la diversitat.

Tota la informació i la matriculació en l’oferta de Cursos d’Hivern 2022-2023 es pot realitzar en l’enllaç següent: https://cultura.umh.es/es/cursosdhivern/

Destacats