La UMH organitza una xarrada-col•loqui amb l’escriptora Mari Carmen Diez

El Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx ha organitzat una xarrada-col·loqui amb l’escriptora Mari Carmen Diez, arran de la sol·licitud dels estudiants dels cursos de capacitació en valencià que ofereix la Universitat. L’acte tindrà lloc demà dissabte, 21 de desembre, a les 10:30 hores, a l’Aula Magna de l’edifici Altabix del campus d’Elx. L’entrada és lliure, limitada a l’aforament de la sala.

Altabix_2428

Mari Carmen Diez és mestra d’educació infantil, coordinadora pedagògica de l’Escola Infantil Aire Libre d’Alacant i vocal de l’Associació per a la Salut Mental Infantil des de la Gestació (ASMI). A més, escriu llibres pedagògics on conta les seues experiències com a mestra i les seues reflexions i desitjos. També, escriu llibres de poesia, un gènere amb el qual manté una estreta relació. Així mateix, col·labora en altres projectes, llibres col·lectius, materials pedagògics, etc.

Més informació a l’enllaç: https://cultura.umh.es/