La Xarxa Vives actualitza la seua àrea de Formació amb l’oferta formativa de les 21 universitats de la regió Vives

La Xarxa Vives, de la que forma part la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx, ha actualitzat la seua àrea de Formació amb tota l’oferta formativa de les 21 universitats de la regió Vives, en matèria de graus i postgraus del curs 2014-2015, cursos de llengua i cursos d’estiu. Les eines de cerca permeten a l’usuari navegar amb facilitat en un entorn interactiu, simplificant la tasca de recerca i proporcionant enllaços als llocs web pertinents per ampliar-ne informació sobre els ítems desitjats.

14-05-13_xarxa_vivesLa guia d’estudis compta amb vora 4.600 ofertes en graus, màsters i doctorats del pròxim curs acadèmic, incorporant el llistat complet de titulacions de les universitats de la regió Vives.

La guia de cursos d’estiu presenta més de 600 cursos arreu de nombroses ciutats dels territoris de parla catalana i que, a més, compten amb el suport del programa DRAC Estiu, ajuts atorgats per la Xarxa des de fa 18 anys que faciliten la mobilitat dels estudiants per les diferents universitats. Els ajuts DRAC Estiu poden ser sol·licitats fins dilluns 2 de juny.

Com a complement, l’àrea de Formació inclou una secció partat on es detallen els tràmits burocràtics necessaris per a estudiar als diferents estats on la Xarxa Vives és present.