I lliga de debat interna entre els estudiants

Campus, Estudiantes, Fuente, Noticia, Orihuela

17 febrero 2015

“Una societat avançada i complexa com la nostra podria funcionar eficientment amb una economia basada principalment en intercanvis no monetaris?” és el títol del tema entorn del qual girarà la I lliga de debat interna, que ha organitzat la Delegació d’Estudiants de Ciències Polítiques de la Facultat de Ciències Socials i Jurídiques de la Universitat Miguel Hernández (UMH). L’activitat es celebrarà demà dimecres, 18 de febrer, a partir de les 10:00 hores a la Facultat de Ciències Socials i Jurídiques d’Oriola.

17-02-15-salesas orihuela

Al final de l’acte, s’entregarà un premi a l’equip que millor debata i un altre als millors oradors. A més, es triarà als estudiants que representaran a la UMH en la XI Lliga de debat nacional Xarxa Vives, que es celebrarà del 23 al 27 de març a Girona.

Els estudiants interessats poden realitzar la inscripció a través de l’enllaç: