Una estudiant il.lustra el llibre de contes en valencià “Sa caseta de sa Tramuntana”

“Sa caseta de sa Tramuntana” és el títol del llibre de contes en valencià que ha il.lustrat l’estudiant de la Facultat de Belles Arts d’Altea de la Universitat Miguel Hernández (UMH) Aina Ferriol amb un text de Joan Lluis Monjo i Mascaró. Aquest llibre forma part de la Col.lecció Aladroc, que edita L’Institut Alcantí de Cultura Juan Gil Albert, amb la direcció artística del professor de la Facultat de Belles Arts de la UMH Joan Llobell. La presentació del llibre tindrà lloc demà dissabte, 12 de desembre, a les 19:30 hores, a la Casa de Cultura de Tàrbena. En aquesta col.lecció s’ha publicat l’obra literària de reconeguts escriptors de la Comunitat Valenciana.

11-12-15-presentació llibre2La il.lustració d’aquest llibre per part de l’estudiant de la UMH Aina Ferriol forma part del treball de fin de grau, sota la direcció del professor de la Universitat Llobell. Des de 2013, Joan Llobell ha sigut el director artístic d’un total de set llibres d’una gran qualitat artística i literària com “L’Illa de Benidorm” (alumna María Rubio); “L’Estrella d’or” (alumne Pablo Caracol); “El pardal Oriol” (alumne Daniel Ortega); “Misteri d’Elx” (alumne Israel Nicolas); “L’elixir de la Vall de Rojariola” (alumne Daniel Ortega) o “La mina del Marabut” (alumna Laura  Álvarez).

A l’acte de presentació, també, estarà present el director de publicacions i investigació de l’IAC Juan Gil Albert, Joan Borja, entre altres autoritats.

Amb aquesta col.laboració, la Facultat de Belles Arts d’Altea demostra una vegada més el seu ferm compromís per establir vincles culturals i professionals amb les institucions i la societat del seu entorn.