Estudiants de Ciències Polítiques i Gestió Pública i Enginyeria Electrònica i Automàtica Industrial, a la final de la Lliga de Debat

Campus, Elche, Estudiantes, Fuente, Noticia

17 marzo 2017

L’equip format per estudiants dels Graus en Ciències Polítiques i Gestió Pública i Enginyeria Electrònica i Automàtica Industrial de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx ha estat el guanyador de la fase prèvia de la Lliga de Debat Universitària de la Xarxa Vives. Aquest equip representarà a la UMH en la final absoluta de la Lliga de Debat Universitària de la Xarxa Vives, que tindrà lloc a la Universitat Pompeu Fabra del 24 al 27 d’abril.

17-03-17-lliga de debat

L’equip de la UMH està compost pels estudiants Ester González, Magdalena Torralbo, Helena Espí, José Vicente García i Pedro Dizo. Durant la final absoluta, la UMH s’enfrontarà a l’equip de la Universitat de Lleida (UdL), format pels estudiants de Dret Tatiana Figueres, Eudalds Ibars, David Martínez i Josep Maria Giménez.