Oberta la inscripció de les proves de coneixements de valencià de la CIEACOVA

El Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx informa a totes les persones interessades a inscriure’s en la convocatòria de gener de 2019 de les proves de coneixements de valencià de la Comissió Interuniversitària d’Estandardització d’Acreditacions de Coneixements de Valencià (CIEACOVA). La inscripció s’ha de fer telemàticament en https://llengues.umh.es  i romandrà oberta fins al 27 de novembre de 2018. En aquesta ocasió, la matrícula no és oberta, cal ser integrant de la comunitat universitària UMH o bé del Centre d’Idiomes de la Fundació Universitas Miguel Hernández.

Les proves es faran als campus d’Elx, Altea, Sant Joan d’Alacant i Oriola. Els dies, hores i llocs de realització de les proves són els següents: la prova oral dels nivells A2, B2 i C2 tindrà lloc el 14 de gener a les 16:00, mentre que l’escrita dels tres nivells es farà el 24 de gener a les 16:00. D’altra banda, les proves orals dels nivells B1 i C1 tindran lloc el 18 de gener a les 16:00 i les escrites seran el 25 de gener a la mateixa hora.

La matrícula única és de 40 euros. La superació d’aquesta prova dona dret a l’emissió del certificat de la prova del nivell superat.

Per a qualsevol tipus d’informació complementària, es pot telefonar al 96 665 88 30, enviar un correu electrònic a o visitar el lloc web llengües.umh.es.