IV Campionat escolar valencià de Scrabble

El Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx, El Tempir, Scrabble Escolar i la Federació Internacional de Scrabble en Català han organitzat el 4t Campionat escolar valencià de Scrabble. L’activitat tindrà lloc el 21 i el 22 de febrer, en horari de 9:30 a 13:30 hores, a la Sala Escenario Lab de l’edifici Innova del campus d’Elx. Els centres participants seran IES Sixto Marco d’Elx, IES l’Assumpció d’Elx, IES Misteri d’Elx, IES Severo Ochoa d’Elx i IES Marhuenda Prats del Pinós.

El campionat reunirà escolars procedents de diverses escoles i instituts en un torneig en què l’alumnat participant demostrarà quins coneixements tenen sobre vocabulari en valencià. A més, però, aquest acte servirà perquè els xiquets i xiquetes es familiaritzen amb l’ús del diccionari dins d’un context recreatiu i desenvolupen la correcta escriptura en la llengua. Altres avantatges de jugar a Scrabble en aquest campionat són que l’alumnat consolida les seues habilitats socials, desplega estratègies grupals i, sobretot, l’esperit sa de la competència. Les parelles guanyadores rebran medalles que acreditaran l’èxit obtingut i tots els xiquets participants obtindran un diploma.