El Cicle Cinema en Valencià finalitza amb la projecció de la pel·lícula Professor a Groenlàndia

El Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx ha organitzat la projecció de la pel·lícula Professor a Groenlàndia, amb què finalitza la programació del Cicle Cinema en Valencià. L’activitat tindrà lloc demà dijous, 23 de maig, a partir de les 19:30 hores, al Cine Odeón d’Elx. L’entrada és lliure, limitada a l’aforament de la sala.

Professor a Groenlàndia conta la història d’Anders, un professor acabat de llicenciar que decideix deixar la seua Dinamarca natal a la recerca d’una aventura laboral a Groenlàndia. En arribar allà, se sent estrany i allunyat dels seus habitants per tractar-se d’una comunitat molt tancada. Gràcies a una sèrie de curioses circumstàncies, Anders qüestionarà les seues conviccions centreeuropees i acceptarà el seu nou estil de vida polar.

Aquesta projecció s’ha fet possible amb la col·laboració d’El Tempir, l’Institut d’Estudis Comarcals del Baix Vinalopó, Acció Cultural del País Valencià-Casal Jaume I d’Elx, les universitats públiques valencianes, l’Ajuntament d’Elx, el Cineclub Luis Buñuel i el Cine Odeón d’Elx.