Projecció de la pel·lícula ‘Leaving Las Vegas’, dins del Cicle Bàsics de Cinema

25 noviembre 2020

El Vicerectorat de Cultura de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx, amb la col·laboració del Grau en Comunicació Audiovisual, ha organitzat la projecció de la pel·lícula ‘Leaving Las Vegas’, dins del Cicle Bàsics de Cinema. L’activitat tindrà lloc demà dijous, 26 de novembre, a les 12:00 hores, a la Sala de Graus de l’edifici Arenals del campus d’Elx. La pel·lícula es projectarà en VO subtitulada per afavorir l’assistència de persones amb disminució auditiva. L’entrada és lliure, limitada a l’aforament de la sala, i cal inscriure’s prèviament enviant un correu a .

‘Leaving Las Vegas’ tracta de Ben, guionista alcohòlic, que després de ser acomiadat de Hollywood, decideix marxar cap a Las Vegas. Pren una habitació en un hotel llastimós, prop dels bars sempre oberts, per tal d’acabar la seua vida bebent i bebent. Hi trobarà Sera, una prostituta, qui l’allotjarà per seguir-lo en els seus últims instants. Ben demana a Sera que no li demane mai que pare de beure, sacrifici que Sera farà a contracor. Aquest pacte acaba entre Ben i Sera com una gran prova d’amor, ja que incita els dos personatges a acceptar els errors i els defectes de l’altre. Això porta Ben i Sera a renunciar, per amor, a voler canviar l’altre. La pel·lícula mostra el costat sòrdid de la prostitució.

El Cicle Bàsics de Cinema constarà d’una petita presentació i un col·loqui a càrrec d’estudiantat de la titulació. Per l’assistència a les sessions l’estudiantat obtindrà un certificat per 0,6 crèdits ECTS. El programa que s’ha preparat vol ser un lloc d’aplec de persones amants del cinema.

El programa continuarà el 10 de desembre amb ‘Qué bello es vivir’.