Nova campanya per a conformar l’equip universitari que participarà en la Lliga de Debat Universitària de la Xarxa Vives

23 diciembre 2021

El Vicerectorat de Cultura de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx ha llançat una campanya per a conformar l’equip universitari que participarà en la Lliga de Debat Universitari de la Xarxa Vives, que tindrà lloc en abril de 2022. La pregunta del debat d’aquest curs és ‘És necessària una indústria farmacèutica pública a la Unió Europea?’ i els equips participants aniran a la Universitat Autònoma de Barcelona del 4 al 7 d’abril de 2022.

L’objectiu de la Lliga de Debat Universitària és fomentar l’ús de la paraula entre l’estudiantat universitari. Durant la competició, els equips no coneixen quina posició han de defensar (a favor o en contra) fins a uns minuts abans de començar cada enfrontament. Un equip de jutges decideix quina argumentació s’ha realitzat amb el màxim rigor i de la forma més convincent posible, d’acord amb els criteris establerts a les bases de la competició. La participació en la competició està oberta a l’alumnat de les universitats integrants de la Xarxa Vives, de la qual forma part la UMH, que estiga matriculat en el curs acadèmic en què es realitza la competició.

Per a participar en l’equip de la UMH hi ha que enviar un correu electrònic a .