El grup de teatre de la UMH “Urbateatre” representa l’obra “Ací no paga ni Dèu”

Campus, Cultura, Elche, Fuente, Noticia, Teatro

29 mayo 2013

El grup de teatre “Urbateatre”, format per estudiants del campus d’Altea de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx i sota la direcció d’ Antoni Ferri Solbes, representarà l’obra “Ací no paga ni Dèu” esta vesprada, a les 19:45 hores, al Centre Social 3ª Edat d’Altea. Esta activitat està organitzada pel Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la UMH.

L’obra, escrita per Dario Fo, és una comèdia de l’absurd. L’assalt a un supermercat, un embaràs sobtat de cinc mesos, sopes de llavors per a canaris amb caps de conills congelats, transplantament de xiquets prematurs, un guàrdia civil prenyat i el miracle de Santa Eulàlia. Totes estes coses, i uns quants embolics més, són possibles en esta obra. Una comèdia en la que els personatges seran capaços de inventar-se qualsevol història, per tal de salvar els seus caps. Perquè quant la fam ens obliga… Ací no paga ni Déu!