Curs “Actualització de criteris lingüístics i recursos informàtics en valencià”
Campus, Cultura, Elche, Estudiantes, Fuente, Jornadas y seminarios, Noticia, Otros
10 marzo 2014
La Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx acull el curs “Actualització de criteris lingüístics i recursos informàtics en valencià”. L’Associació cívica per la llengua El Tempir d’Elx i el Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària han posat en marxa l’activitat començarà demà dimarts, 11 de març, a l’aula 2.3 de l’edifici Altabix del campus d’Elx.
El seminari, de 15 hores de durada, s’imparteix els dimarts i dijous 11, 13, 18, 20, 25 i 27 de març en horari de 18 a 20 hores. L’activitat vol actualitzar els coneixements de l’alumnat quant a programari i recursos lingüístics en valencià i fer un repàs de totes aquelles eines informàtiques al nostre abast.
El curs està obert a totes aquelles persones interessades. La matrícula es pot fer en línia en http://universite.umh.es/fpogestion/aspx/Preinscripcion/Preinscripcion.aspx
Novedades
El profesor Ángel Carbonell, Placa de Honor 2025 de la Asociación Española...
El BiblioLab Creativo de la Facultad de Bellas Artes de Altea acoge la...
La investigadora del Instituto de Neurociencias UMH-CSIC Marta Calderón,...
Ganadores de la fase nacional del concurso AVATAR: Descubriendo la Estadística...