Segona jornada professional en valencià

El col·lectiu “Parla en valencià UMH”, amb la col·laboració del Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la Universitat Miguel Hernández (UMH), El Tempir d’Elx i el Casal Jaume I d’Elx han organitzat la “Segona jornada professional de la UMH en valencià”. L’acte serà demà dijous, 13 de març, a partir de les 17:00 hores, a la Nau de la Innovació de l’edifici Innova, ubicat al campus d’Elx.

12-03-14-jornades professionalsLa jornada compta amb la presència de la periodista Amàlia Garrigós de Ràdio Nou i Canal Nou, qui explicarà en primera persona el tancament de RTVV, a més de la importància cabdal de tindre una radiotelevisió pública, en valencià, de qualitat i plural. Tot seguit, a les 18:45 hores, els autors de l’exposició “l’Or dels valencians”, Alfons Sánchez i Jaume Ortiz, explicaran gràficament el greuge del finançament profundament injust que, segons ells, els valencians patixen des de fa molts anys.

Aquestes jornades han estat organitzades a fi de promocionar l’ús de la llengua entre la comunitat universitària i, per tractar-se de temes d’actualitat, pretenen encetar un camí de diàleg i reflexió al voltant dels fets que marquen el nostre dia a dia.