«VIII Mostra de música en valencià»

Campus, Cultura, Elche, Fuente, Noticia, Otros

13 marzo 2014

El col·lectiu “Parla en valencià UMH”, amb la col·laboració del Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la Universitat Miguel Hernández (UMH), El Tempir d’Elx i el Casal Jaume I d’Elx han organitzat la “VIII Mostra de música en valencià”. L’acte serà demà divendres, 14 de març, a partir de les 22:00 hores, a la Nau de la Innovació de l’edifici Innova, ubicat al campus d’Elx.

13-03-14-mostra musica

En aquesta Mostra actuarà el grup “Auxili”, integrat per uns ontinyentins que comencen l’aventura amb el seu disc de música reggae ‘Dolç Atac’ i el grup procedent de La Foia de Castalla “Pellikana”, que fa una barreja de cultures i estils musicals que van des del ska, el reggae i el rock, fins els ritmes llatins. Finalment, a manera de tancament per a la jornada, actuarà “La Caixa de Gel”, un grup jove alacantí de Ska-Punk amb lletres combatives i festeres.

Aquestes jornades han estat organitzades a fi de promocionar l’ús de la llengua entre la comunitat universitària i, per tractar-se de temes d’actualitat, pretenen encetar un camí de diàleg i reflexió al voltant dels fets que marquen el nostre dia a dia.