El rector rep l’equip de la UMH, guanyador de la Lliga de Debat Sènior de la Xarxa Vives d’Universitats

2 junio 2022

L’equip de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx, guanyador de la Lliga de Debat Sènior de la Xarxa Vives d’Universitats, ha mantingut una trobada aquest matí amb el rector de la UMH, Juan José Ruiz Martínez. La Universitat Autònoma de Barcelona va acollir el mes passat  una edició pilot d’aquesta lliga, dins de la IX Trobada Fòrum Vives de Programes Sènior.

Fuente: UMH

L’equip de la UMH està format per la capitana Ascensión Castelló Albertí i els membres Concha Urbán Abadía, Vicent Francesc Martínez García, Joan Durà Esclapez, Vicent Ripoll Esclaplez i María Teresa Agulló Baeza. Els sis components formen part del Programa Docent d’Aules Universitàries de l’Experiència de la UMH. A la trobada ha assistit, també, la directora del Programa Sabiex, Esther Sitges, i la vicerectora adjunta de Cultura i Extensió Universitària, Esther Fuentes.

Els programes universitaris sènior estan adreçats a persones majors de 50 anys amb perfils proactius, interessades a formar-se i a actualitzar els seus coneixements. Són una eina de participació activa, faciliten les relacions intergeneracionals i potencien l’ús de les tecnologies de la informació i la comunicació. Actualment, el 4,5 % de la població universitària són estudiants sènior amb més de 14.000 alumnes matriculats en les universitats de la Xarxa Vives.