El periodista i escriptor Ramón Lobo, doctor honoris causa

La Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx ha investit com a doctor honoris causa el periodista Ramón Lobo Leyder durant la festivitat de sant Tomàs d’Aquino. El padrí del nou doctor honoris causa ha sigut el professor de l’àrea de Periodisme de la UMH José Luis González. Durant l’acte, també s’ha entregat la Medalla d’Or al professor i exrector de la UMH Jesús Pastor Ciurana. Així mateix, s’han investit 53 nous doctors i s’han entregat 6 premis extraordinaris de doctorat.

Fuente: UMH

L’acte ha estat presidit pel rector de la UMH, Juan José Ruiz; el rector de la Universitat d’Alacant, Manuel Palomar; el president del Consell Social de la UMH, Joaquín Pérez Vázquez; el vicerector d’Investigació de la UMH, Domingo Orozco Beltrán; i la secretària general de la UMH, Mercedes Sánchez Castillo. Així mateix, a la cerimònia han assistit, entre altres, l’alcalde d’Elx, Carlos González, i la directora general d’Universitats, Pilar Ezpeleta.

Amb aquest acte, la UMH pretén reconéixer la trajectòria del periodista i escriptor Ramón Lobo, qui ha col·laborat en diferents mitjans com El País, Expansión, Cinco Días o La Gaceta de los Negocios. En l’actualitat, Lobo col·labora també en InfoLibre i El Periódico. Així mateix, participa en el programa A vivir que son dos días de la cadena SER i, des d’octubre de 2014, publica entrevistes en eldiario.es, concretament en la secció “Tipos inquietantes”.

Destacats