La UMH col.labora en la projecció de la pel.lícula “Com ensinistrar un drac” del “I Cicle de Cinema Infantil en Valencià”

La Universitat Miguel Hernández (UMH) col·labora amb Xiquets d´Elx, El Tempir d´Elx i la Regidoria de Cultura de l´Ajuntament d´Elx per a la realització del “I Cicle de Cinema Infantil en Valencià”, que continua amb la projecció de la pel·lícula “Com ensinistrar un drac demà dissabte, 12 de maig, a les 18:00 hores, al Centre de Congressos Ciutat d´Elx. L’assistència a aquesta activitat és gratuïta, limitada a la capacitat de la sala.

Aquest projecte d’oci i cultura va adreçat als alumnes de Primària i té com a objectiu fer que els infants puguen gaudir unes vesprades de dissabte diferents i molt divertides a través del cinema i tallers d’animació. Així, es projecta una pel»lícula cada dissabte i, en acabar, els assistents poden participar en tallers d’animació relacionats amb el contingut del film, l’època, l’argument, etc. Monitors amb experiència en l’animació i el treball amb xiquets conduïxen aquestes activitats.

El “I Cicle de Cinema Infantil en Valencià” va començar al mes de març i conclourà amb la projecció de la pel·lícula “Charlie i la fàbrica de xocolata” el pròxim 26 de maig.