El grup de teatre de la UMH “Urbateatre” representa “Minim.mal Show” a la Casa de la Música de Callosa d´Ensarrià

El grup de teatre “Urbateatre”, format per estudiants del campus d´Altea de la Universitat Miguel Hernández d´Elx i dirigit per Antoni Ferri Solbes, ha representat l´obra “Minim.mal Show” a la Casa de la Música de Callosa d´Ensarrià. L’activitat ha sigut organitzada pel Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la UMH.

Aquesta obra, escrita i dirigida per Miquel Gorris i Sergi Belbel a finals dels any 80, va introduir al país una nova via dins del teatre, ja que no es tracta d’una obra de text, ni de teatre físic. “Minim.mal Show” proposa un teatre d’investigació basat en noves formes d’expressió a partir d’accions quotidianes, partint del “minimal art” i del teatre de “lo fronterizo” de Sanchis Sinisterra.