Taller creatiu d’animació dins del “III Cicle de cinema infantil en valencià”

Campus, Cine, Cultura, Elche, Fuente, Noticia

14 febrero 2014

El Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx col·labora amb Xiquets d’Elx i l’Associació Cívica per la Llengua (ACL) ‘El Tempir d’Elx’ per a la realització del “III Cicle de cinema infantil en valencià i taller d’animació”. En esta nova sessió es realitzarà com a novetat un taller creatiu d’animació, on els pares i mares i els xiquets que ho desitgen podran crear un curtmetratge animat. L’activitat es realitzarà demà dissabte, 15 de febrer, a les 18:00 hores i tindrà lloc a la Nau de la Innovació de la UMH, ubicat a l’edifici Innova del campus d’Elx. L’assistència a l’activitat és gratuïta, limitada a la capacitat de la sala.

14-02-14-cinemainfantil_Blog

Aquest cicle, organitzat per Xiquets d’Elx i l’ACL El Tempir amb la col·laboració del Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la UMH i la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament d’Elx, està adreçat als escolars de primària i consisteix en la projecció d’una pel·lícula i la realització d’activitats d’animació.

Enguany s’han projectat les pel·lícules “Madagascar 3” i “Ralph, el destructor”.