La UMH participa en la Trobada d’Escoles en Valencià al Parc Municipal d’Elx

24 marzo 2023

El Vicerectorat de Cultura de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx participa en la Trobada d’Escoles en Valencià, organitzada per El Tempir d’Elx i Escola Valenciana – Federació d’Associacions per la Llengua. L’activitat tindrà lloc el proper diumenge, 26 de març, al Parc Municipal d’Elx.

Hi haurà tallers a càrrec de les Escoles infantils, primària i secundària de la comarca, parlaments protocol·laris, actuació del grup Trobadorets i lliurament de recordatoris als centres participants. La UMH participa amb la instal·lació d’un rocòdrom. Enguany, les Trobades estan dedicades a Carme Miquel per donar a conéixer la mestra, escriptora, ecofeminista i activista per la llengua i el País. També, aspiren a continuar la seua tasca, hui referent.

Amb el lema ‘Recuperem el verd amb Carme Miquel’, les Trobades d’Escoles en Valencià 2023 són una crida a l’acció i un cant a l’esperança en la recuperació de la consciència ecologista mitjançant l’educació.