Les universitats de la Xarxa Vives organitzen el concert “Música de poetes” com a mostra d’agraïment a la comunitat universitària

Campus, Cultura, Elche, Fuente, Noticia, Otros

22 junio 2020

La Xarxa Vives d’Universitats, de la qual forma part la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx, ha organitzat el concert «Música de poetes” per a agrair a tota la comunitat universitària l’esforç realitzat durant els darrers mesos arran de la crisi sanitària. El concert tindrà lloc demà dimarts, 23 de juny, des de les 11:30 hores, a Instagram Live, coincidint amb la revetla de Sant Joan.

L’actuació comptarà amb la participació de cantautors catalans, valencians, balears i andorrans que interpretaran les seues versions preferides de la poesia en català musicada. La iniciativa naix com una mostra d’agraïment per la capacitat d’adaptació i resposta demostrada els darrers mesos per l’estudiantat, el personal docent i investigador, i el personal d’administració i serveis. Alhora, amb la realització d’aquest concert en línia, les universitats reivindiquen el paper de la cultura, la ciència i l’educació en la superació de l’actual crisi.

El programa compta amb 14 actuacions i la UMH ha convidat per aquesta ocasió a El Diluvi, del compte d’Instagram @eldiluvi, que interpretarà “I tu, sols tu” (Divisa), de Maria Mercè Marçal, i “Sageta de foc”, de Joan Salvat-Papasseit.