Nou cicle de cinema en valencià

19 enero 2022

El Vicerectorat de Cultura de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx ha organitzat la projecció de la pel·lícula Sis dies corrents, dins del nou cicle de cinema en valencià. L’activitat tindrà lloc demà dijous, 20 de gener, a les 17:30 i 20:00 hores, a la sala Odeon d’Elx i l’entrada és lliure, limitada a l’aforament de la sala.

Sis dies corrents, de Neus Ballús, relata una setmana en la vida de Valero, Moha i Pep, treballadors d’una petita empresa de fontaneria i electricitat dels afores de Barcelona. Formada per sis capítols que narren les situacions que sorgeixen quan els protagonistes s’enfronten a una reparació. Cada capítol correspon a un dia de la setmana laboral i es construeix al voltant de la relació que s’estableix entre els protagonistes i els clients que han sol·licitat els seus serveis.

Aquest nou cicle s’ha fet possible amb la col·laboració d’El Tempir, l’Institut d’Estudis Comarcals del Baix Vinalopó, ACPV-Casal Elx, el Cineclub Luis Buñuel, les universitats públiques valencianes i el cinema Odeon d’Elx.