La UMH participa en la I Plaça del Llibre d’Elx

3 junio 2022

La Companyia de Teatre de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx representarà el diumenge 5 de juny, a les 20:00 hores, l’obra Histèries d’humor salvatge, dins de la programació de la I edició de la Plaça del Llibre d’Elx, que se celebrarà des de hui i fins el diumenge a la Plaça de Baix d’Elx. L’obra està basada en l’òpera pànica d’Alejandro Jodorowski i presenta un viatge surrealista en el qual els personatges deixen entreveure els aspectes més profunds i extrems de l’ésser humà. A més, Ràdio UMH emetrà un programa especial des de la Plaça, d’11:00 a 13:00 hores.

La Plaça del Llibre d’Elx és un projecte coordinat i organitzat per la Fundació FULL – Fundació pel Llibre i la Lectura; la UMH; la Regidoria d’Eficiència Energètica, Desenvolupament Rural i Comerç de l’Ajuntament d’Elx; Acció Cultural del País Valencià (ACPV); l’Associació d’Escriptors en Llengua Catalana (AELC); l’Associació d’Editorials del País Valencià (AEPV); Escola Valenciana; Institut d’Estudis Catalans; Institut Alacantí de Cultura Juan  Gil-Albert; la Universitat d’Alacant, i El Tempir. Aquest projecte compta amb el suport de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport de la Generalitat Valenciana.

Més informació: https://placadelllibre.com/placa/elx/