La UMH participa en la II Biennal de Teatre Universitari de la Xarxa Vives

1 junio 2022

La Companyia de Teatre de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx, amb la direcció d’Adán Rodríguez, inicia la programació de la II Biennal de Teatre Universitari de la Xarxa Vives d’Universitats; una mostra interuniversitària itinerant i oberta al públic, que tindrà lloc els dies 2 i 3 de juny. La UMH representarà l’obra Histèries d’humor salvatge, basada en l’òpera pànica d’Alejandro Jodorowski. Aquesta obra presenta un viatge surrealista en el qual els personatges deixen entreveure els aspectes més profunds i extrems de l’ésser humà.

La Biennal desenvolupa un format de marató d’actuacions en el qual cada universitat participant representa una obra de no més de 50 minuts. En total, es podran veure nou representacions de nou universitats de la Xarxa Vives. Aquest format permet al públic assistent gaudir d’una variada oferta teatral en una mateixa jornada. L’activitat es desenvolupa a la Universitat d’Alacant i l’entrada a totes les actuacions és lliure, limitada a l’aforament.

Per a més informació, consulta la programació de la II Biennal de Teatre Universitari, i el programa completo.